Nog een kleine 3 weken - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tessa - WaarBenJij.nu Nog een kleine 3 weken - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tessa - WaarBenJij.nu

Nog een kleine 3 weken

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

18 Oktober 2014 | Nederland, Arnhem

Nu de reis snel dichterbij komt en ik inmiddels aftel in dagen ipv in weken is het tijd om de blog weer op te starten.
In totaal zal ik 68 dagen weg zijn, waarvan 66 dagen in Nieuw Zeeland en heb voor 64 dagen een auto gehuurd.

Naast het hotel in Auckland regel ik niks vanuit Nederland aan overnachtingen en/of uitstapjes. De ferry-overtocht heb ik geboekt op 4 december zodat ik een beetje een leidraad heb. Dit komt dus neer op 26 dagen op het Noordereiland en 40 dagen op het Zuidereiland.
Ik ben wel bezig met een soort van planning, maar hier kan makkelijk vanaf geweken worden. Veel is dan ook afhankelijk van het weer, tips die ik krijg van locals of medereizigers en natuurlijk altijd rekening houden met het onverwachte.

Mijn to-do-lijstje wordt steeds korter, blog starten stond er ook op, dus ook dat gaat de goede kant op. Heb er erg veel zin in, maar ook de kriebels komen, het is toch wel spannend om in m’n eentje naar de andere kant van de wereld te gaan. Ik ga er voor de makkelijkheid maar even vanuit dat het helemaal goed gaat komen :p

Voor de geïnteresseerden kunnen jullie op deze blog mijn avonturen weer volgen en laat ook zeker een berichtje achter.

Nog 20 dagen te gaan!

  • 18 Oktober 2014 - 20:42

    Trudie:

    Hoi Tessa, zeker spannend. Het komt heel snel dichterbij. Maar NATUURLIJK gaat alles goed. Je bent een dochter van je vader!
    Liefs,
    mama

  • 19 Oktober 2014 - 05:18

    Talitha:

    Jaaaaaaa woehoeee! Goed bezig! Kga me zo aanmelden :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 15972

Voorgaande reizen:

04 Mei 2017 - 21 Mei 2017

Zuidwest USA, mei 2017

07 November 2014 - 14 Januari 2015

Nieuw Zeeland '14-'15

10 September 2012 - 06 Oktober 2012

Rondreis Canada-USA

Landen bezocht: