Het laatste nachtje - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tessa - WaarBenJij.nu Het laatste nachtje - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tessa - WaarBenJij.nu

Het laatste nachtje

Blijf op de hoogte en volg Tessa

06 November 2014 | Nederland, Arnhem

Het is bijna zover, nog 1 nachtje slapen en ik vertrek naar de andere kant van de wereld. Ik ben schijtzenuwachtig, maar juist omdat ik in mijn eentje ga heb ik wel het idee dat ik alles goed voorbereid heb.
Ik heb zowaar mijn tas al ingepakt en dat heb ik volgens mij nog nóóit een hele dag van tevoren gedaan.

Morgenochtend nog wat kleine dingetjes regelen en het huis netjes achterlaten en dan ben ik er hopelijk klaar voor.

Ik ga nu maar eens een poging doen nog wat uurtjes slaap te pakken, de laatste in mijn eigen bed van dit jaar. De volgende post zal wel van buiten Nederland komen ;)

Heb ook nog 2 foto's toegevoegd van de route hoe die nu een beetje gepland is. Allemaal maar een beetje als houvast zodat ik niks ga missen wat ik echt wil zien, verder voor vrije invulling te veranderen.

  • 06 November 2014 - 22:55

    Talithaaa:

    Waaaaaa soooo excited for you!!!! Vindt het zo supercoool!! You'll love it!! Mooie natuur, mooie mensen, mooie cultuur, echt geweldig land :)! Geniet er van! Enne als je nog tips of tricks wilt, dan hoor ik het wel! Goede vlucht alvast!!! Ksxj en see you next year!

  • 06 November 2014 - 23:22

    Ria:

    Goeie reis Tessa. Waanzinnig veel plezier en geniet ervan. Ik ga je volgen, als het mag, want ik vind het geweldig wat je gaat doen. Enjoy !!!

  • 07 November 2014 - 07:24

    Katja:

    Ik wens je heel veel plezier op je reis en geniet van alles wat je ziet!

  • 07 November 2014 - 09:38

    Sandra:

    spannend.....
    Goede reis! Vooral niet vergeten om te genieten!
    Merry x-mas, happy new year

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 15981

Voorgaande reizen:

04 Mei 2017 - 21 Mei 2017

Zuidwest USA, mei 2017

07 November 2014 - 14 Januari 2015

Nieuw Zeeland '14-'15

10 September 2012 - 06 Oktober 2012

Rondreis Canada-USA

Landen bezocht: